tisdag 8 januari 2008

Utmanad ^^

Ojoj.. Då har man visst blivit utmanad då..^^
Som utmanad ska du nämna :

5 saker du aldrig gjort,
5 saker du har gjort,
5 saker du ska göra,
utmana sedan 5 [ 4 ] personer att göra samma sak

Jag har aldrig:
1. Tyckt om när människor säger till mig vad jag ska göra
2. Gillat att gå upp på morgonen
3. Kunnat äta brysselkål
4. Varit jättebra på att åka skridskor
5. Fattat grejen med "Prison Break"

Jag har:
1. Sett The Ark live <3
2. (Av ngn anledning) memorerat säkert över 150 låttexter i huvudet..
3. Sovit i tält
4. Varit på Cuba
5. Snart sett hela första säsongen av One Tree Hill (Ett avsnitt kvar^^)

Jag ska:
1. Aldrig bli gammal och glömma bort vad som är roligt
2. Se The Ark i sommar så mkt jag kan!!
3. Lära mig spela gitarr (hade jag tnkt^^)
4. Ta körkort
5. Sova mera ^^

Jag utmanar: Sara, Felicia, Sofia & Mika

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi du antog utmaningen, du vågade haha xD
Vilket fint kort!!! ;D
kram