måndag 3 november 2008

Utmanad..

Jag blev utmanad av Maygirl och eftersom jag ändå inte har något bättre för mig så..
Here we go;
Gör så här, regler:
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg
  1. När jag är på dåligt humör är musik det enda som verkligen hjälper.
  2. Jag HATAR när folk säger till mig vad jag ska göra.
  3. Om ingen väcker mig kommer jag troligtvis sova till nästa dag.
  4. Jag är beroende av hårspray.
  5. Jag har pillat in en pärla näsan så vi var tvugna att åka till sjukhuset.
  6. Jag har kommit två i DM i bågskytte.
  7. Jag sjunger alltid när jag är ensam.

Utmanade: Alla som har lust att ägna sig åt sånt hät när dom har tråkigt ^^

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen se där, nu förstod jag! :) Hihi, det där med näsan var gulligt. Okejdå Frida, jag ANTAR UTMANINGEN ^^ :)

Anonym sa...

Va kul att läsa! :O) 2:a i bågskytte. Coolt!

Anonym sa...

2:a i bågskytte visste jag inte :D
jag ska oxå fixa en sån ikväll, jag blev oxå utmanad av susanne :)

Anonym sa...

haha en pärla i näsan, det är grejer det ;)

Anonym sa...

Jag har också haft pärlor i näsan:D