onsdag 18 februari 2009

Eh..?

Fredag - Det kliar på min rygg, tror jag ska bli galen. Ser i spegeln att jag har ett rött märke där. Jaha, och..?

Lördag - Har ett nytt märke typ på sidan. Vad har jag blivit biten av nu då?

Söndag - Frågar Mamma om hon har köpt nytt tvättmedel eller något, för jag måste ha fått en allergisk reaktion.

Måndag - Men, hallå.. Jag är ju inte allergisk mot något. Eller?

Tisdag - Min lymfkörtel (min vad?) har svullnat och det gör så sinnes ont att jag bara vill ligga under mitt täcke och grina hela dagen. Måste till läkaren imon och kolla. Vad är det jag allergisk mot nu då?!

Onsdag - Läkarbesök. Wtf är bältros?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

eu bältros låter inte skoj. det är väl ganska jobbigt. hoppas det försvinner snabbt

Sofia sa...

KRYA PÅ DIG!!!!!!

Anonym sa...

åh krya på dig! :D
hoppas att du inte har smittat mig också, haha!