söndag 4 oktober 2009

Can't feel no pavement right under my feet

Denna veckan har jag missbrukat två låtar.
Den första är (kanske inte så oväntat) Kvar i min bil med Per Gessle (som jag skrev om i ett tidigare inlägg) som jag har lyssnat på ungefär 22 000 gånger på en vecka.
Den andra är The Coral - Dreaming of you. Jag menar finns det någon som kan säga att den är dålig? Knappast..




Förresten fyllde ju självaste Zlatan år igår. Synd att han inte fick fira det med att göra mål i sin 6e raka match i Barca. Jaja, slänger iallafall in en bild på Zlatan och han supersöta Maximilian.

Bild från expressen.se

4 kommentarer:

Lina sa...

sv: haha men tro mig, det såg förjävligt ut, hahaha.

Allt bra med dig idag ? : )

Lina sa...

sv: haha okej, alltid roligt att göra om i rummet, ; )

Det é toppen här, ; ). Tkr dt é ganska mysigt med det här vädret, haha ^^

Amanda sa...

Nicklas är an grym han också tycker jag :D

Linnéa sa...

Hihi, ok :)

Hur har helgen varit då? :)