söndag 15 november 2009

Silence can destroy, get up and raise your voice

P3 populär har framtill nyår en stor omröstning där 00-talets 25 bästa svenska låtar ska utses. Nu finns 200 låtar att välja på och du röstar genom att välja ut dom 10 bästa. Jag lovar att jag satt i typ en halvtimma innan jag lyckades välja min topp10.
1. The Ark - Calleth You, Cometh I
2. The Ark - It takes a fool to remain sane
3. Sugarplum Fairy - Sweet Jackie
4. Takida - Curly sue
5. Christian Waltz - Wonderchild
6. Mando Diao - Long before rock n´roll
7. Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg
8. Markus Krunegård - Jag är en vampyr
9. Dead By April - Losing you
10. Eskobar feat Heather Nova - Someone New
Tycker det var sjukt svårt! Rösta gör ni iallfall här.

5 kommentarer:

Viktoria sa...

gosh, jag lär få sitta i 5 år XD

Linnéa sa...

Vad tyckte du om paradise hotel igår då? :D

Linnéa sa...

Nja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om Paradise Hotel..!? Men jag kommer säkert se nästa avsnitt oxå av ren nyfikenhet :))

Härliga låtar som är med på topplistan :)

Susanne sa...

Jag har också röstat. The Ark, Mando Diao, Sahara Hotnights och Melody Club m fl var med på min lista.

Svar ang Krossa LHC: Har du blivit mållös nu igen? XD

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog