onsdag 29 augusti 2007

Var ligger Svingeln??

Oh.. Underbara onsdagar !! :)
Haha tro inte att jag tkr att det är härligt för att det är mitt i veckan.. Fast iofs är det ju ganska skönt att det bara är två dagar kvar till helgen, men det va inte det jag menade, utan att jag har fått ett sånt grymt schema på onsdagar :)
Börjar 11.40 och slutar 13.10.. Rätt okej asså ;)

Enda lektioen är geografi (okej, kanske inte det roligaste, men ändå).
Första geografi lektionen idag iaf och läraren ber oss att måla en karta över (tror han kallade det) vårat närområde(??)där hemmet och skolan ska vara med..
Jag och Malin målade iaf väldigt fina kartor.. (trodde vi) jo, men visst.. Vad är det första läraren gör, om inte tar Malins karta och håller upp den för hela klassen..
"Jaså?? Så våran skolan har flyttat till norra älvstranden nu??" "Hmm, jag visst inte att svingeln låt söder om centralen"
Allvarligt!?? Som vi skulle tnka på det?? (Förresten hade jag och Malin inte en anning om svingeln ligger söder om centralen.. Vi vet ju knappt vad som är öst och väst..)

Aja, Malin.. ´Kick them where the sun don't shine´
Huvudsaken är ju att jag hittar hem till dig.. Och Ove ;)


Elfsborg - Valencia ikväll..
Kommer Elfsborg ha en chans??
- Eh, typ nej?? (tyvärr)

Inga kommentarer: