måndag 20 augusti 2007

Sommarens bästa !!

Jaja, jag vet att det faktiskt är augusti och sommaren inte är över (även om vädret inte riktigt verkar hålla med om det) men jag kan redan nu slå fast att sommarens bästa händelse utspelade sig i Rottneros (Troligtvis har du inte en anning om var det ligger och inte jag heller om jag ska vara ärlig.. Men ungefär vid Sunne) den 20 Juli - Helt underbart!!
Då var det nämligen dags för mig och min kära syster att plocka fram camping-stolarna och fara till folkets park för att digga till Måns Zelmerlöf (stavas han så?? Ett w ska väl in ngnstans??), Andreas Johnson OCH framför allt underbara THE ARK!!
Det visade sig att jag var grym på att trängas, så jag lyckades faktiskt ta mig allra längst fram till scenen när det var The Arks tur :) Och efter vad som kändes som en halv evighet så körde Ola Salo och Co. igång och låt mig säga det att den kvällen kommer finnas i mitt minne länge, länge..


Jag vet att typ ALLA på konserten köpte en likadan men jag kunde bara inte låta bli.. Snyggaste tröjan :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Ja den konserten var super!
Vi kanske stod bredvid varandra för jag stod också längst fram!

Ha det bra!

Adore sa...

Ja Viktoria, det var den verkligen :)

Som du läste så kom jag (efter mycket knuffar..) också längst fram..
Vi var kanske inte alls långt ifrån varandra :)