fredag 2 januari 2009

2008

Nej, jag har inte glömt adressen hit, utan bara åkt på något skumt virus som naturligtvis stoppade mig från allt vad nyårs-firande heter och istället såg till att jag låg hemma under mitt täcke och såg på hockey.. Härligt värre.

Eftersom jag ogärna ser tillbaka tänker jag bara att 2008 har varit grymt med höjdpunkten på sommaren såklart, där både Sundsvall, 18-årsdagen och Köpenhamn-resan är inräknade.
Att några dåliga saker smugit sig in här och där är väl inget att göra åt.
Don´t look back in anger.
Såg förut att jag förra året skrev några nyårslöften till 2008, jag skulle;
  • Skaffa ett jobb - Jag skaffade, jag jobbade, jag slutade. Done!
  • Lära mig använda tvättmaskinen - Ehm.. Jag måste ju spara något till nästa år..
  • Lära mig spela gitarr - All done :)

2009 - Here I come!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du var inte ensam om att ligga nerbäddad i soffan på nyår. Själv såg jag på filmerna som gick på tv mest.

Ja, Sundsvall var kul! :O)

Gött att du tycker att 2008 var ett bra år.