söndag 25 januari 2009

Jag tänkte att jag skulle komma igång lite med skrivandet här, om man har en blogg kanske man ska skriva någon gång. Det känns som det inte händer så jätteofta här precis (iaf inte om man jämför med vissa bloggare som skriver typ 200 inlägg om dagen).
Men samtidigt vägrar jag att driva en blogg där inläggen är typ; "Idag har jag handlat en tröja efter skolan och sen gick jag hem och åt en knäckemacka." Så förvänta er inget sånt här ^^

Just det. För nionde gången - Sverige Världsmästare i Bandy
Foto från aftonbladet.se
Och nu snackar vi riktig bandy!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha vi tänker ju som sagt på samma saker du och jag ;D

svar: jag gillar bengans, senaste gången jag var där var när jag och susanne träffades i sthlm :)

Anonym sa...

Håller med dig, bättre med färre och intressanta inlägg än att det liksom ska sväva ut i det blå och bli totalt ointressant.
Men det låter bra att du ska bli lite mer aktiv iaf ; )

Anonym sa...

Har du ALDRIG kört guitar Hero? ;O du borde verkligen prova! så sjukt kul! :D
Tydligen några ;/ Dom är jätteslöa men ändå, det hindrar dom inte ifrån att stickas x/