måndag 27 juli 2009

In my heart I feel you are all my brothers

Ikväll var jag, tro det eller ej, faktiskt på allsång på liseberg. Kanske inte riktigt min grej, men tänkte att om man nu bor i Göteborg får man väl prova en gång iaf.
Johan Palm och hans bror Henrik var där och mitt under deras uppträdande böjer sig tanten bakom sig fram till mig och pekar mot scenen.

Tanten - Är båda två dina bröder?
Jag - Mina bröder??
Tanten - Ja, det var någon här som sa att det var dina bröder.
Jag - Jaha, okej men nej, det är faktiskt inte mina bröder.
Tanten - Nehe. Men ni påminner iallfall om varandra.

Fri tolkning antar jag..

3 kommentarer:

Susanne sa...

Hi hi hiii! Adore är lik kändisbröder

Viktoria sa...

haha så himla kul xD

pim sa...

ha ha ja ja. det var ngåon som trodde jag var där i måndags för det satt någon i publiken som var lik mig.. hrmm..allsång är inte min grej..