onsdag 22 juli 2009

That´s just how it is, and how it's always been

Pappa är stolt. Han har lyckats måla en riktigt rund ring på whiteboard-tavlan i köket och lämnat den kvar så vi andra kan beundra varje gång vi går förbi.
Efter att ha gått förbi några gånger känner jag att jag lugnt kan bräcka den där ringen.

Jag - Ha! Det där var väl inget? Titta på den här då.
Målar en ring som jag själv (såklart) tycker är bättre än pappas.
Mamma - Vänta lite.
Tar pennan och målar även hon en ring
Mamma (stolt) - Sådär ja!
Jag - Min var ju rundast
Pappa - Nej, det vet jag ju inte.
Jag - Min är ju helrund faktiskt!
Mamma - Jag tycker min ring var bra!
Pappa - Min ring var rundast i alla fall..

Sen står vi bara där och beundrar våra runda ringar alla tre. Fullt normalt.

6 kommentarer:

Susanne sa...

Fullt normalt! ^^

Svar: Du har mycket god smak!

Susanne sa...

Snygg design. Enkel och bra!

Marina sa...

Hahaha, så kul! xD
Min pappa brukar måla fiskar på våran whiteboard-tavla, studera dom en stund och gå nöjd där ifrån. haha

Marina sa...

Okej, det förra var från mig xD

Viktoria sa...

hahah det är helt normalt...eller nått!^^

Nalle sa...

Konstig familj...