söndag 27 september 2009

Låt den rätte komma in - Kvar i min bil

Jag bara ÄLSKAR Låt den rätte komma in!
Såg filmen igår (igen..) och varje gång i slutet sitter jag bara och ler och är sådär riktigt nöjd. Boken ska vi inte prata om.. Jag blev superförälskad och ville bara leva kvar i den lite.
Iallafall fastnade jag direkt (eftersom jag är väldigt motaglig även för musiken i filmer jag gillar) för låtarna som spelas. Per Gessle fick nämligen i uppgift att skriva en låt till filmen som skulle låta som en Gyllene tider-hit från 80-talet.
Tyvärr finns låten inte släppt som singel på riktigt, men jag håller tummarna (tummen? betyder inte två tummar otur?) för att den någon gång kommer ut!


En liten fin trailer för filmen fick jag in där också :)
Hörde förresten (att bero på ingenting) att Mika har fått tag i Michael Jacksons skokollektion. Coolt!

3 kommentarer:

Lina sa...

sv: Vad härligt, :). Jodå, det är bara bra med mig, ; )

Linnéa sa...

Har inte sett filmen, men borde kanske göra det :))

Amanda sa...

Jo, verkligen :D!

kram