onsdag 16 september 2009

Märker du hur fort det går?

Jag sov mig igenom hela förra veckan. Det är sant. Och eftersom jag inte riktigt till fullo utvecklat min förmåga att skriva i sömnen, blev det inte många inlägg här.
Ja, jag är en dålig bloggare blablabla..

Tänkte iaf slänga in lite härliga kort från Alanya - Nu tänkte jag skriva "jag längtar tillbaka som ett svin", var fick jag det ifrån liksom..?
Jaja, jag hade inte tackat nej till en vecka till om man säger så :)





Som ni ser var vi bara på stranden. På kvällarna gick vi hem och la oss, senast klockan 22.00.
Eller inte.. :)

5 kommentarer:

Emma sa...

sv: tack:)

Linda sa...

sv: haha aw! jo allt är bra med mig :) hoppas att allt är bra med dig också ^^

Isabelle sa...

oh no stackare haha, vilket sött namn du har, adore-adore ^^,

Viktoria sa...

22?? 20 menar du väl? :O

Susanne sa...

Självklart gick ni hem och lade er för att sova kl 22.00. XD Alltid skoj att se bilder!