onsdag 16 december 2009

Back on track del II

Jag är verkligen urkass på att blogga. Helt stört. Men nu ska jag försöka uppdatera iallafall varannan dag fram till nyår får vi se vad som händer sen..

Har spenderat helgen i Karlstad hos systern och hennes busunge Lisola. Byggt snögubbe och gjort massa snöänglar. Tur att jag har ngn jag kan vara mig själv med (en 3åring!) :D

Roligast var iallafall en dag när vi satt och pratade och jag försöker förklara något och Lisola vänder sig till sin mamma, skakar på huvudet och säger -Men, vad är det för fel på Frida!?
Haha härligt att en 3åring märker det också ;)


Nu ska jag slänga i mig lite mat innan jag och min kära fader ska iväg och titta på bandy (riktigt bandy på is!). Kungälv-Sirius. Heja Sirius :)

2 kommentarer:

Susanne sa...

Mmm, Bandy är en härlig sport som jag sällan ser live nu för tiden. Hoppas att det var en rolig match.

Barn har en förmåga att vara härligt ärliga ^^

Viktoria sa...

himla synd att vi inte kunde träffas :(

haha busans kommentar var klockren xD