onsdag 30 december 2009

Somebody, Anybody, Everybody stand up

Hahahahaha! Min pappa har fått för sig att jag är ruggigt lik (som han uttrycker det) Johan Palm.
Visst, jag har hört det förrut (speciellt när jag har hatt på mig) men jag menar min egen pappa! När tillochmed pappa sa det tänkte jag att hm, jaha. kanske.. Så jag ställde mig framför spegeln och ja.., vi är båda blonda och vi är båda... båda... Nej, that´s it! Eller..?

Johan Palm och jag? Johan Palm?! Jag?
Men han är ju söt (jo, det är han..) så jag antar att det är okej ;-)




Förresten.. Frölunda-Färjestads-matchen på Ullevi var helt fantastisk! Magisk! En sån stämning! Ruggig! (som pappa hade sagt - eller kanske inte..)


Att Fredrik Pettersson - som jag btw (bara sådär) har växt upp i samma område och gått i samma skola som.. Coolt ^^ - avgjorde och att Frölunda gav Färjestad en lektion i hur man spelar hockey gjorde kvällen helt perfekt :-)
Läste precis att det bli en ny utomhusmatch nästa år. Gissa om jag tänker gå igen :-)

4 kommentarer:

Susannne sa...

Men lite lika är ni två allt. Bara att acceptera och lära sig leva med ;O) Jag tycker att det är skoj att det ska bli ett returmöte mellan Frölunda-Färjestad på annandagen nästa år på en utomhusrink. Kul grej! Hoppas att det drar lika mycket folk i Karlstad som det gjorde i Göteborg

Sofia sa...

Frida, du ÄR lik Johan Palm!! Ses ikväll, pinglan!

Susanne sa...

Svar: Ja, det är alltid skoj med ny musik för öronen. Och om du dyker upp på tisdag i Frölundaborg, så lovar jag att komma och visa dig hur fint klädd jag är ;O)

Susanne sa...

Svar: Så sant att det är i Scandinavium vi ses i i så fall. Det vet ju jag egentligen. XD Skyller som vanligt på att jag är ledig detta dygn och hjärnan har kopplat ifrån. Ja, det lär bli en jämn kamp i vem som har snyggast klädsel för kvällen