lördag 15 maj 2010

So its true, that I can keep it all and spend it too

Nej nu ska det inte bli likadant igen. Tänker ibland att aa, dags att skriva något. Men tar jag tag i det? -Nej..

Men let´s go.

Hockey-VM i full gång. Ni har väl inte missat?
Alla "experter" påstår att svenska laget är sämre än på länge blablabla. Det kommer gå så bra :)
Min favoritspelare number 24 är ju med iaf så varför inte? ^^

Spelar Sugarplum Fairy som besatt här hemma. Bara väntar på att mina föräldrar ska tröttna och slänga ut högtalarna genom fönstret. Men i väntan på detta delar jag med mig av två SPF-låtar. Håll till godo!


Vet inte varför rutorna blir halva. Men jaja, ljudet är ju detsamma.

Surar även över att SPF faktiskt INTE är bokade till Peace&Love i år.. Så dåligt!

1 kommentar:

Viktoria sa...

bra musiksmak där, frida! :D