söndag 22 augusti 2010

Men jag har samma trasor på...

I told you. Hörs snart right?
För ni trodde väl inte på riktigt att jag skulle börja skriva sådär 24 inlägg om dagen?

Anyway...

Igår var det dags att fira Sofia som fyllt 20. Och när Soffan själv får bestämma blir det utklädning. Med disneytema.
Men vad gör man inte..? Så det var bara att slänga på sig Robin Hood-outfiten och dra dit (jo, den ligger o skräpar i min garderob lite sådär).

Cruella de Ville, Hercules, Mimmi, Shrek och Tingeling


Har skjutit upp att städa mitt rum i ungefär en månad nu. Eller jag började i fredags, men när det bara var jag hemma stängde jag min dörr, låtsades som inget och åkte hem till mina vänner. Men nu när friden är slut kanske det är dags att rensa fram sängen så jag har någonstans att sova..
You know where to find me.

3 kommentarer:

Emmy sa...

Sv, Hehe tack:)

Susanne sa...

Söta ni är :O) Utklädnadstema är så skoj :OD

Sofia sa...

svar: åh, jag vill så gärna ha en walk in closet, men i brist på det får jag nöja mig med en klädstång ;)