lördag 12 april 2008

Jag gissar på att stan just nu och ikväll kommer vara helt packad med folk, dels för att idol-juryn är i Gbg för att hitta talanger.. Men sen har väl ingen missat (iaf ingen som bor här i staden) att Håkan Hellström är på Scandinavium ikväll..
Själv är jag väl inget jätte fan av Håkan.
Har större delen av hans sångkärriär inte fattat någonting.. Jag menar killen kan ju faktiskt inte sjunga. Asså inte egentligen..
Men ändå har jag (liksom alla andra i Gbg) förälskat mig i Känn ingen sorg för mig Göteborg.
Fast det är ytterst tveksamt att jag skulle lägga pengar på att se honom..

Håkan ja.. Fick ju reda på att han ska till Sundsvall i sommar, precis som jag (allt är snart klart.. Wee) och då kan jag ju lika gärna passa på att se honom..
Dessutom är spelprogramet för Sundsvall grymt! Längar så!!

The Ark och Mando Diao
Adam Tensta och Motoboy

3 kommentarer:

Anonym sa...

yeah :D
timo kommer också :) men allt är ju inte klart än ;)
VI SKA DIT! :D

Anonym sa...

Det är ju lite det som är hans signum också ;) Att han inte kan sjunga men att det blir bra ändå!" Lite som Pelle Almqvist i The Hives!!

Själv ska jag bara gå på fredagen, så jag missar Oskar,, :/

Men vi ses ju och MANDO DIAO och THE ARK ska bli så grymt kul.. men hur kan du gilla Adam Tensta?

pussis <3

Anonym sa...

Åh, var du på konserten? jag med, jag var inte heller något stort fan när jag gick dit, men när jag lämnade Scandinavium var jag helt såld! du måste erkänna att han var grymt bra och man kände verkligen att han älskade att stå där, han stod ju trots allt där i två och en halv timma :)