måndag 21 april 2008

Yeah!

..Freedom is to trust
That you're doing what you must
According to your lust..

Nu är allt klart! Sitter med biljetterna i knät och funderar på var jag ska göra av dom för att absolut inte tappa bort dom.. Blir nog till att sova med dom under kudden ^^

Nu är det bara för mig att sätta mig på tåget och åka iväg.. Längtar så grymt mycket!

Ahh, så glad är jag!!
Och det verkar som om vädret känner samma som jag idag för det är underbart vårväder ute.
Så.. Solen kallar ^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm..... Då är vi två som längtar. Snart sitter vi på tåget och värmer upp med IPoden på högsta volym. :O)

Svar: Ja, jag har en vardagsblogg och en nystartad musikblogg, då jag ville försöka göra något av mitt musik- och skrivintresse.

Anonym sa...

weeeeiiiiiii :D
kul vi ska ha då :D
jag ska sätta biljetterna på glasskåpet jag har i mitt rum vet du ;)
kram