söndag 6 april 2008

Oj, min bloggning går sådär va..
Har inte bloggat på väääldigt länge nu, men det beror helt enkelt på att jag inte har haft tid..
Håller ju på med FN-arbete i skolan och det tar upp den mesta tiden, om jag ska vara ärlig.. Speciellt när man får uppgifter två dagar innan dom ska vara inlämnade..
Sen har det faktiskt inte hänt så mycket, iaf inte så att jag har haft ngt behov av att skriva om det här, och ska jag vara alldeles ärlig så tkr jag själv att det är rätt löjligt att man ska skriva blogg bara för skrivandets skull liksom..

Igår kväll va jag hos Sorri och sjöng Singstar.
Haha, riktigt kul faktiskt, speciellt när det finns en funktion som gör att man kan lyssna på sig själva och hur det lät när man är klar med en låt.. Något som vi också gjorde när vi hade sjungit Tomas DiLeva - Vem ska jag tro på?
Hah inte nog med att vi hade sådär noll aning om hur låten gick i verserna, utan han sjunger också ngn slags operagrej på slutet typ.. Haha behöver jag säga mer?
Annars var det Alice Cooper - Poison som var den mest sjungna.. Men självklart också Ark (efter att jag fått övertala Sorri en stund) ;)

Idag kan jag ändå tnka att det var dumt gjort att gå ner dit och sjunga, då jag redan innan hade lite ont i halsen och känner att jag typ börjar bli förkyld.. Ngt som idag har blivit värre och jag går runt här hemma och kraxar som en kråka..

Ahh.. Nu ska jag läsa vidare i Gullivers resor.. En sån seg bok på typ 300 sidor, som jag absolut inte läser frivilligt haha.. Men vad gör man när skolan tvingar en?
Jag kan iaf verkligen rekommendera boken till er som har svårt att somna.. Tro mig, ett kapitel och du sover djupt ^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, det var den boken som du läste i k-d också va?? xD
asså jag måste prova singstar :D
kram

Anonym sa...

haha övertala och övertala.. första gången var ju ark låten min idé ;P! men kul annars hahah speciellt när jag bara sjöng nån random opera på di levas och det var rätt hahah.. singstar får det bli mer av!! närmast på lördag tror jag? XD