tisdag 6 maj 2008

Är på strålande humör!
Fråga mig inte varför, men det har äntligen gått upp för mig att det inte är så mycket kvar i skolan nu innan sommaren.. Gah jag längtar!

Kom just in efter att ha sovit ute på gräsmattan i solen. Så skönt..
Var helt slut när jag kom hem idag från skolan.. Kan bero på att jag hade BIP-test idag (åh vad kul - inte) eller så kan det bero på att jag faktiskt satt uppe inatt för att se på hockeyn ^^
Sverige - Frankrike (9-0 =D).. Jaja, Frankrike är inget topp-lag precis och matchen började iofs inte förrän 01.00 (jag började 8 idag) men vaddå.. Det är ju ändå VM ^^

7 kommentarer:

Anonym sa...

haha det är typiskt dig att sitta uppe mitt i natten och kolla hockey^^
när somnade du då??

Anonym sa...

hahah ni har ju bip-test varje dag nästan XD var väl inte så länge sen du sa det sist?! haha XP suckers!

Anonym sa...

Ja, den matchen såg man. Men efter 4-0 tog jag upp min bok igen. Tappade liksom intresset lite.....

Va skönt att ha legat ute i solen och sovit!

Anonym sa...

Svar; haha jag hade glömt av min kommentar :)
Okej då förstår jag. Ja du kommer bli helt såld, det lovar jag! Jag ska se honom i strömstad i sommar med tillsammans med Kent :)

Anonym sa...

Svar; haha nej jag har med lite svårt för dom men.. jag tänkte att dom är säkert skitbra live så nu håller jag på och pluggar dom bästa låtarna som dom har gjort :)
Åh vad kul! =) det tycker jag verkligen att du ska göra :)

Anonym sa...

Svar; haha jag kunde bara två-tre låtar när jag åkte på konserten dom gamla vanliga känn ingen sorg för mig i gbg, ramlar och vän med en bil, men jag klarade mig bra ändå. Fast det är klart att det är roligare om man kan låtarna =)
Haha okej, nej The Ark är verkligen ingenting för mig! jag har inte riktigt fattat det braiga med det bandet ;)

Anonym sa...

Grymt, grymt! Jag håller med dig, härliga sommar. Sommar, sommar, sommar