söndag 4 maj 2008

Vååår

Har precis lämnat rapport om en hudvårdsprodukt jag fick hemskickad och blev ombedd att pröva.. Wee..
Egentligen vill jag inte sitta här inne vid datorn för det är så underbart väder ute!
Jag älskar att våren äntligen är här!
Usch, jag kanske inte ska säga så, för då vaknar jag väl upp imon och det snöar ^^
Nee, fy. Hemska tanke..

Har invigt min badsäsong också, genom att bada ute idag.
Haha, nu lät det som jag hade badat i typ havet, men nej nej systerns pool gjorde jag ett besök i.
Iofs var den uppvärmd men vaddå.. Bada som bada ^^

Nee.. Nu ska jag gå ut och värma mig i solen innan den försvinner..





2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt kort där :D
åhhh jag vill också bada, men jag trodde faktiskt att du hade badat i havet ;D

Anonym sa...

Åh låter mysigt :) <3 Själv hatar jag att bada, (har dock ingen bättre anledning än att det är kallt och tråkigt).. Men det är skönt med människor som kan njuta av solen :) Härligt.. <3

KRAM! <3