torsdag 22 maj 2008

Yeay ^^
Det har varit min dag idag (hittills x))
Hade nationellt prov i matte b imorse, (okej, typ det hemskaste som finns) men förvånansvärt nog gick det faktiskt helt.. jaa.. Det gick helt enkelt :)

Dessutom var jag på jobbintervju igår, jag skrev aldrig något här för jag var verkligen inte säker på att få det.. Dom hade ungefär 60 pers. som sökte in och det var bara 10-15 st. som fick jobbet.. Men idag på morgonen ringde dom och sa att dom gillade mig och ville att jag skulle börja jobba där.. Wee, så jag ägnade min eftermiddag åt att vara där och få reda på vad dom ville att jag skulle göra..
Vad det är jag ska arbeta med låter jag vara osagt för nu..
Något vill man ju ha för sig själv ^^

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att det kändes som att det gick bra på matten.

Grattis!!!!! Va roligt att du fick jobbet! Du får tala om sen vart det är du ska jobba. :O)

Anonym sa...

GRATTIS:D
jag vet vad det är hihi ;)
ja vem gillar inte dig liksom ;O
kramis

Anonym sa...

Åh älskade du! Vad glad jag blir för din skull :D
Sådana dagar är verkligen härligt, när allt går bra! :) Kram!