måndag 30 juni 2008


För snart ett år sedan tog jag bland annat dessa bilder i Rottneros under den underbaraste konserten med The Ark.

Och på fredag smäller det (förhoppningsvis) igen..
Sundsvall kallar på uppmärksamhet och jag är inte den som är den, så jag tvingar med min kära syster upp på torsdag för en grym helg!

Biljetterna har varit fixade sedan länge och jag har, otroligt nog, lyckats hålla full koll på dom, så nu är det bara att sätta sig på tåget..
Har längtat som en galning och nu är det snart dags..
Om jag lyckas med kameran i år igen låter jag vara osagt till efter helgen ^^
Självklart säger jag också grattis till Spanien som tog hem hela EM igår genom att slå Tyskarna i finalen..
Iofs är Spanien inte en lika förvånande segrare som Ryssland eller Turkarna hade varit..
Men med tanke på att dom bara har vunnit en gng förrut (och att jag inte är jätte förtjust i tyskarna i fotboll) var dom väl värda segern!

6 kommentarer:

Anonym sa...

snygga bilder :D
har du sovit med biljetterna under huvudkudden som du skulle? ;)
snart.... :D

Anonym sa...

Det är sjukt att det smäller på fredag igen, men visst kommer det att bli grymt?!!!
Imorgon sätter man sig då på tåget och gör sig beredd! Jättfina bilder förresten!

Håller helt med dig när det gäller fotbollsEM!

Kramis!

Anonym sa...

Snygga bilder! Ja, påå fredag smäller det! Det kan du ge dig katten på! Och vad det gäller tvångsmedtagningen av systern, så ska hon känna sig hedrad att du vill ha med henne. ;OP

Svar: Men då! Har du inte packat klart ännu??!!! *S* Ja, då är det nog dags att börja genst.

Anonym sa...

sv: Ja, visst är det en av dom bästa serierna?! :D

Aah, ska du också till Sundsvall imorgon? Då ses vi där? :D

Anonym sa...

Haaa de kul i sundsvall fridis ! // malin

Anonym sa...

Svar: Bara tjusiga tjejer på korten plus lite fikarester. Hi hiii....