tisdag 3 juni 2008

Jag vet att jag är seg på att uppdatera bloggen, men nu när det är så fint väder, är jag hellre ute än sitter här.. Faktiskt ^^

Hade bara skola mellan 9.15-9.30 idag. Jag vet.. Helt onödigt att gå, men det var muntligt i spanska, vilket inte gick sådär superbra precis..(jag och spanska steg 4 passar inte riktigt ihop) men jag blir godkänd i betyget iaf :)
Är så skönt nu när skolan börjar trappa ner och man blir ledig ibland.. har nästa skoldag på torsdag..


Har förresten varit och spanat på bikinis (en bikini, flera bikinis?). Känner att det kanske är dags nu när värmen är här ^^

shock.se

Hur cool är inte denna på en skala?

4 kommentarer:

Anonym sa...

det är skönt när det inte är mkt nu :D
vi har bara två dagar nästa vecka, varav den ena är inte jag där och den andra slutar vi ^^

Anonym sa...

Jäkligt cool :)
själv slutar man imorgon, känns ganska sjukt! Tur att du blir godkänd ispanska men onödigt att gå dit!

Anonym sa...

sucker! att du inte har slutat skolan än =P ses snart <3

Anonym sa...

Antar att du slutat skolan nu. Va bra att du blev godkänd i spanskan.

Och ja, den bikinin/baddräkten är störtcool!