måndag 23 juni 2008

Var och handlade idag. Ett par grön-vita shorts fick faktiskt följa med hem - om jag tittar ut genom fönstret ser det dock inte ut som jag kommer få användning för dom på ett tag.. Men man kan ju hoppas :)

Fler än jag som spanar fotbolls-EM - även om Sverige är ute?

Jag hoppas faktiskt på Turiket - Ryssland i finalen, skulle vara kul med något nytt liksom.. Men troligtvis blir det väl inget av de laget alls.. Fast förhoppningsvis tar Ryssarna hem allting, skulle vara betydligt roligare än om Tyskarna vinner.. Nee, Tyskland har jag aldrig riktigt gillat när det gäller fotbol.. Dom ska nog hålla sig till sin musik - med Tokio Hotel i spetsen så klart ^^

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga shorts! Inget för mig, men himla snygga!

Anonym sa...

jag ser på fotboll :D
men jag missade tyvärr senaste matchen
snygga shorts oxå :D

Anonym sa...

Åh var hittar man dessa snygga shorts? ;)

Jag har också något emot Tyskland i fotboll, hade varit grymt kul att se Ryssland och Turkiet i final, dock tror jag Tyskland vinner nu och Spanien kommer tvåa,, spännande spännande.. :)