måndag 10 mars 2008

Grattis!

2 år

7 kommentarer:

Anonym sa...

Congrats till lilla Alice :D Eller stora.. det beror på hur man ser det! Haha =)

Anonym sa...

haha, den bilden har du verkligen tagit copyright på ^^
söt unge :)

Anonym sa...

Neeej vad söt ;D Grattis Grattis ;D!!

Det var förresten skoj att träffa Tensta och Mando Diao äger ;P
sötnos!

Lillrosen sa...

Hej Frida Jag mår fint tack för att du fråga :)
Hur mår du själv då?
Ja självklart drar man till Sundsvall dom spelar ju bara 2 gånger i år så då måste jag bara se dom xD
Ha det bra kram

Anonym sa...

Dåliga lag??!!! Nu ska vi nog ta en liten diskution om detta! :OP Men ja, det var OERHÖRT klantigt av VSK att tappa en 0-3 ledning på ingen tid alls. Var ju inte första gången.

Men du..... Frölunda Indians? ;OP

Sicken liten sötnos på kortet! :O)

Anonym sa...

Svar: Säger detsamma! Bandy är skoj! Och jag tror på VKS till finalen. Dags för ett nytt SM-guld och bevisa vilka som är Mesta Mästarna! :O)

Anonym sa...

Ha ha haaa..... Mina fingrar hinner inte med min hjärna eller nå´t! Finalen är ju på lördag och det vet jag om sen länge. Vad jag menade var att jag trodde på VSK till final och att det var dags för en ny SM-buckla till Mesta Mästarna! *asg*