måndag 3 mars 2008

Hahaha.. Var ska man ta vägen..??

Kikade lite på Aftonbladets hemsida förrut..
Skulle kolla på vad som bars på Oscarsgalan (Jaja, lite efter men vaddå då?^^) och kom då självklart in på Sofis mode.. Uh.. För er som inte vet så är jag INGET större fan av Sofi vad-hon-nu-heter och Ebba Von Sydow och alla dom där.. Same, same but different..

Iaf så fångades jag av en rubrik.. Marie Serneholt visar upp sitt badrumsskåp!
Va? Är det verkligen sant?! Åh, jag som alltid har undrat just vad Marie Serneholt gömmer i sitt skåp för oss!
Eller inte.. Huh?
Ursäkta, men är det ngn som bryr sig? Nehe, inte ens det minsta..? Nee.. trodde väl inte det heller..
Jag menar.. Marie Serneholt.. Vem?

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, har inte du undrat det :O
det har ju alltid jag...
kram

Anonym sa...

Ha ha haaaa! Och jag som ALLTID velat veta det! XD

Svar: Ja, Anderas är bra. Fast jag lyssnar inte så jättemycket på honom dock. Men när jag väl hör honom, så njuter jag. Måns heter Zelmerlöf i efternamn. Så nu fick jag briljera lite oxå. XD