onsdag 26 mars 2008

Naaahh.. Har inte bloggat på typ en vecka.
Haha men allt verkar vara i sin ordning ändå..

Har varit ute på äventyr hos systern i Karlstad. Ojoj.. Sånna äventyr ;)
Passade på, när jag ändå var i rätt stad, att gå på Färjestad-Frölunda i lördags. Mötte upp Nillan och Frida och stog i Frölunda-klacken.. Härligt!
Sen gick ju matchen sådär, men vad gör man?
Jag var iaf jagad när jag gick ifrån matchen med min Frölunda-tröja på..
Träffa ngr killar som tkte att jag skulle åka hem och krama lisebergs-kaninen.. Jaa, vf inte, tnkte jag och sa till dom att de kunde ju komma tillbaka och kaxa sig när Färjestad hade vunnit alltihop, (typ aldrig).

Hann även med att få pianolektioner av Viktoria.. Hah jag är grym på Calleth you, Cometh I nu ^^ Det kommer bilder senare..

Nu tnkte jag ta och äta något och spana in fptbollen på tv (Sverige-Brasilien) iofs utan Zlatan, men vi kanske kan spela bra iaf?? ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

svar: tack så mkt:)
ha en bra dag:)

Anonym sa...

haha, jasså det kommer bilder ;)
hoppas att jag inte är för ful bara xD

Anonym sa...

Du är grym du :D Bara ge de kaxiga killarna vad de tål :P

Åh du och Viktoria verkar alltid ha så kul.. Jag vill också vara med :D

KRAM!