lördag 13 februari 2010

Come on you can look at me, I don´t need to fit in

Idag har jag sett solen! Det är sant! Jag hade nästan glömt hur den såg ut..

Förövrigt är jag såå förkyld. Ligger i soffan och ser på melodifestivalen. Seriöst, vad har människorna på sig? Skulle inte förvåna mig om det är min favorit (HA HA) Ebba von Sydow som stylat dom. Dessutom är låtarna inget att hänga i granen. Nej, men det är ju ändå melodifestival så dagens låt får bli, troligtvis den bästa låten Sverige har skickat iväg.
Yes, you know it :)




Ni missar inte skidskyttet ikväll va? OS har börjat. Dags att vända på dygnet gott folk :)

2 kommentarer:

Viktoria sa...

klart du får se sol när du är i karlstad ;)

åååh, saknar ark!

pim sa...

fast förra veckan var värre. hon jenny silver. huga...
the ark var tiderf det :)