söndag 14 februari 2010

It´s hard to say that I rather stay awake when I´m asleep

Idag var det "Tvättbjörnsveckan" som lästes som god natt-saga här. Jag kommer ihåg hur jag älskade den när jag var liten. Tillslut kunde jag (och mamma som tvingades läsa den om och om igen) den utantill.

Haha förresten. Kommer ni ihåg den där;
"I sin stuga bodde Petter, med sin katt och fyra getter".
Den sagan kunde jag också utantill. Och kan fortfarande faktiskt.
Okej, jag vet inte vad det där kom in i bilden, men nu vet ni ^^

Det är väl ingen som missat att det är alla hjärtans dag idag (snacka om komersiellt..) så därför tänkte jag att dagens låt får påverkas lite av det.
Kärlekslåtar är väl inte riktigt min favorit genre precis, men det finns en låt som är så grymt fin! Enjoy;

1 kommentar:

Anonym sa...

mycket intiresno, tack