onsdag 10 februari 2010

Moviestar

Jag är medlem i något som heter Buzzador. Genom det får man testa massa olika saker, asså vi snackar allt från smink och mat till filmer.
Och just nu provar jag på något som heter LoveFilm (Sofia trodde det var erotiska filmer - men nej).
Som medlem i LoveFilm hyr du en film på nätet och sedan får du den rakt hem i brevlådan. Woho! tänkte jag och beställde genast hem fyra filmer.
Igår drog jag ner täcke och kudde till soffan och såg på The Others (har hört att den ska vara riktigt läskig, men nja, tyvärr inte. Dock gillar jag filmer när man i slutet tänker; Va? Vänta lite nu.. Aha! så helt okej var den iaf.) och nu ikväll har jag lyckats få mamma att sitta och kolla på en hel film som jag har valt (hon gav upp efter en halvtimma på Moulin Rouge - som bara är så bra!), nämligen Public Enemies. Grym film!
När man ser sånna filmer verkar ett bankrån inte helt dumt ;)
Dessutom är Johnny Depp med - hallå, behöver jag säga mer ^^ Fast egentligen är det inte så konstigt att folk tycker han är så bra, han får ju alla coola roller (Jack Sparrow, John Dillinger, Edward Sissorhands mm) Hmm, känns som min blogg börjar snöa in mer och mer på Johnny Depp...


Dagens låt - Bara för att..


Jag undrar hur gärna dom här killarna pratar om detta idag :)

1 kommentar:

mila sa...

Haha ja det ka man ju undra :)