torsdag 11 februari 2010

Please don't put your life in the hands, of a Rock n Roll band

Vaknade imorse av att jag hostade och näsan rann. Härligt.
Fick skippa utgången ikväll och vara hemma och packa istället. För imon bär det av till Karlstad.
En liten gullunge ringde nämligen och sa att hon ville att jag skulle komma och pratade glatt om när vi byggde snögubbe och snölykta. Då smälte jag och det fanns inte mycket kvar än att packa väskan och sätta sig på tåget :)

John Mayer är något som missbrukas här hemma för tillfället. Så även dagens låt blir av honom. Och lyssna på denna! Misstänker att den ligger i top på mest lyssnade på min spotify :)


Själva låten börjar runt 0:50 så spola dit om ni inte gillar grymt gitarr-spel ;)
Jag får rysningar varje gång!

Nu ska jag försöka med konsten att packa halva min garderob i en alldeles för liten väska. Hm..
Over and out

Inga kommentarer: