fredag 12 oktober 2007

Höst: kyla, sko-köp och fotografering

Usch!! Imorse var verkligen inget kul..
Mörkt och kallt.. Unnade mig faktiskt att krypa tillbaka ner under täcket en stund.. Inte för jag vet om det blir bättre, för man måste ju upp ngn gång ändå..

Men såhär är det på hösten.. Och nu har den faktiskt kommit, och inte bara med kyla och mörker utan vissa delar av vårat land har ju tom fått snö!!
Alldelles för tidigt på året =/

Måste dessutom ge mig ut och leta höst/vinterjacka och inte nog med det.. Saknar ju skor också!!
Eller saknar och saknar.. Jag har ju några par, men eftersom jag har en slags förkärlek till skor så måste jag ju ge mig ut igen och leta efter några nya..
Bruna stövlar skulle inte vara så dumt.. ^^


Men med hösten kommer inte bara dåligt väder och sko-köp utan nu (om någon) är väl tiden för att ge sig ut på långa promenader med kameran i högsta hugg och leta efter fina saker att fota ??
Man får ju passa på när det är så underbara färger ute :)






Var inne i stan idag och var med på manifestationen för "Stoppa gatuvåldet"..
Visserligen var det inte lika mycket folk som det (tydligen) var i Sthlm..
Men några hundra var det väl :)
Bra!!



Igår: Frölunda - MODO 4-2 !! Woho ^^

Hur Malin sedan lyckade hamna under klackens flagga är en annan fråga..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tjaaa Gullunge <3

Hoppas du hittar ngn snygg jacka, det är alltid skoj att leta :)

Anonym sa...

ditt ekollon är så j-a proffsigt fotat...fota mer så kan du sälja bilder och sen köpa riktigt dyra skor...good luck! z-z

Anonym sa...

Lika fint kort som vanligt :)
Du är så duktig!
Ja det har varit ruskigt kallt i helgen :(
kram V

Anonym sa...

Haha ja. jag är rätt bra på att försova mig kan jag säga x) En gång har jag sovit bort hela dagen och vaknade kl 8 på kvällen. Inte så lyckat kan jag säga. Jag trodde kl var 8 på morgonen först xD haha.

Vad har hänt i helgen då (: kram

Anonym sa...

Haha, jag klarar det mesta när det gäller att sova x)

Det låter jättetrevligt. alltid kul att träffa kompisar man inte träffat på länge ^^ Jag har varit i Göteborg hela lördagen med en kompis där jag träffade 2 stycken av hennes vänner som jag kom väldigt bra överens med x) Sen på söndagen så sov jag mest och det va jättegött ^^ kram