onsdag 10 oktober 2007

Words
Come to me so easily
They make me forget what I mean
Seem so very unsound
When I don't want them around



Brr.. Nu kan jag snart inte sluta förneka att hösten är här..
Igår när jag vaknade var det nämligen frost (Fatta! FROST!! Rena vintern..) på bilarna, och svinkallt när jag gick till bussen..
Usch..

Hade geografiprov idag..
Gick väl ganska bra ändå, men Hur är klimatet i Bangladesh och varför??
Är det något jag ska veta?? Eller är det något jag ens ska bry mig om??
Tydligen är det så..

Nejnej.. det finns roligare saker att prata om!
Till exempel att Frölunda vann första matchen på bortaplan för säsongen mot Mora (2-4)
Härligt, härligt :)



Och vem kunde (läs: ville) väl missa intervjuven med Zlatan i fotbollsmåndag i måndags??
En sån underbar person!! Och en sån underbar humor!!
Zlatan has got IT med andra ord..





Malin, sötis.. Tack för kjolen :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja det är hur kallt som helst ute!
Folk säger att det ska snöa här imorn! NU liksom det är ju bara Oktober. Ja ja vi får väl se...
Kram

Anonym sa...

Ja jag vet, det är riktigt hemsktmed frosten på morgonen. Så jobbigt att stå och vänta på bussen,, brr..

Hoppas du har varm jacka på dig <3..

Vi hade franskaprov idag, hoppas det gick bra! Du klarar säkert geografin galant!

Älskar dig, <3 KRAM