lördag 6 oktober 2007

Så fint!!


Cause I love her with all that I am
And my voice shakes along with my hands
Cause she's all that I see and she's all that I need
And I'm out of my league once again













Har verkligen fastnat för en sån fin låt..
Och nej, (surprise, surprise..) Det är faktiskt inte en The Ark låt..
Utan denna underbara låt heter Out Of My League och framförs av Steven Speaks..
Och när jag tittade efter den på youtube märkte jag att någon intelligent människa hade gjort en jättefin video av den tillsammans med klipp från den grymt vackra filmen The Notebook..

http://youtube.com/watch?v=WnNXK0z3aVg

Har ni inte sett filmen så gör det!!
Ni kommer fastna direkt.. Jag vet inte hur många gånger jag har sett den, men den blir bara bättre och bättre :)









Frölunda - Södertälje 4-2.. Börjar likna något nu va..?? :)




Malmö FF - IFK 0-2..
Guldet ska hem, guldet ska hem, guldet ska hem till Götet igen!! :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

ännu en härlig bild...! :D
...och ett härlig citat! :D

Anonym sa...

haha pappa hejar på södertälje och tyckte inte att det resultatet var lika kul ;)

Anonym sa...

Notebook!!! <3 Den passar perfekt med den låten!! Vi måste se den snart igen Friday!! =D Friday = Frida (för er som inte visste det) / Fridas idol Lisa =D

Adore sa...

Hah Lisa.. Vet du hur mnga ggr jag har sett den?? ;)
Fast blir ju bara bättre och bättre iofs :D

Hur va d nu..??
Du har alltid velat träfa jimmy jansson va?? ;)


Lekke....

Anonym sa...

jag har bara sett den 3 gånger :S hur många gånger har du sett den din mupp? aa ´jag har alltid velat träffat Jimmy Jansson! =) vill inte du det? haha bästa låten! Måste ha den!!!!!

Lekke, vf så mkt kärlek mannen?

Adore sa...

Har sett den typ 10 ggr..
Men du var ju seg i starten också ^^
Hah nej.. Vill helst inte träffa honom.. inte om jag kan undvika det iaf ;)

Asså den serien va ju bäst.. måste finnas att få tag på ngstan... :)

Anonym sa...

Ja alla tjatar ju om THe Notebook så jag får väl föröska se den!!
Shit, jag blev mkt förvånad över att det inte var en Ark-låt :) HAHA:.

Du är finast, tack för kommentaren <3

Anonym sa...

Jao veckan har väl varot okey, va sjuk på slutet av måndag, tisdag och onsdag och försov mig till 2 på fredagen :P Men förövrigt bra x) Helgen var ju mindre lyckad. Hur har det varit sjlv? (:
kram