fredag 26 oktober 2007

Too late to apologize

Det kan ta ett tag innan nya låtar fastnar ordentligt.. och då har ju dom redan blivit "gamla"..
Men just så är det med Timbaland feat One Republic - Apologize
Hörde den första gången när det var några i "So you think you can dance" som dansade till den.. Då tänkte jag inte så mycket mer på det..
Men efter att Evelina i idol (hon av alla människor) valde att sjunga denna låten har den suttit på hjärnan ett bra tag..





I’m holding on your rope
Got me ten feet off the ground
And I’m hearing what you say
But I just can’t make a sound

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fastnade du också för den då??!!
Det gjorde jag också, tyckte att den var jättebra när hon sjöng den. Jag gillar inte henne i vanliga fall men då var hon verkligen bra!
kram

Anonym sa...

Älskar den låten. Jag råkade ladda ner den av misstag för ett tag sen och sen var jag bara fast vid den x)

Tänk vilken tur man kan ha för att man klantar sig :P haha

kram

Anonym sa...

Nae ingen kan sjunga som ola det är ju omöjligt ^^ Det går ju inte ens mäta med han x)

Gjorde du? :D Hur ser dom ut då? ^^ Jag har hittat ett par som jag bara nmåste ha också. dom kostar 700 spänn men så värt det ;)

kram

Anonym sa...

Älskling <3

JAg har saknat dig jättemycket, tack för dina underbara kommentarer :)

Ja våra samtal är skoj.. vi får ha ett nytt snart!! :)

Du på fredag får jag dator igen, då får vi snacka av oss riktigt länge <3..

Älskar dig :)