torsdag 27 september 2007

Han har begåvningen..


"And why does everyone seem to forget, what it´s like to be all alone?
- As soon as they
Have got someone, no it´s no fun, it makes me wanna vanish and die"




Hur kan en människa man inte känner skriva sånna texter som är så underbara och klockrena??
Känns som han har varit inne i min kropp, gått igenom mina känslor och satt ord på dom..
Hur lyckas man med ngt sådant??
Ska väl vara Ola Salo till det :)


Sucka du, gör det bara.. Ser det ut som jag bryr mig ??

16 kommentarer:

Anonym sa...

Adore!
Ja det massor av bra meningar i låtarna! Ja jag kommer att kika in ibland och lämna små spår efter mig! Hoppas att du kollar min blogg ibland också!
Ha det bra!
/V

Adore sa...

Jaa.. men det är inte bara meningar.. Det är så pricksäkert att jag nästan blir lite rädd ;)

Klart jag hälsar på din blogg då och då =)
Kram Adore

Anonym sa...

Shit du har så himla rätt i exakt allt du skriver. Det är läskigt hur en människa kan öppna andras kroppar på det sätt som Ola gör Man kan tro att han liksom känner hela världen, eller vet hur alla personligheter är. Jätteskumt och nästan lite läskigt ./ Men det är så underbart att han och de andra grabbsen finns <3..

Bra att du skiter i vad andra tyckr, det gör du helt rätt i. Du har ju oss :)

Kram //A

Anonym sa...

Va bra! Då blir jag glad!
Ja många gånger är det väldigt pricksäkert!
Du var på Rottneros va?
var stod du?
Kram V

Adore sa...

Precis precis Amanda..
"Han har begåvningen" ;)

Absolut, och det är jag väldigt glad för :)

Adore sa...

Japp Viktoria Rottneros var underbart!!
Trängde mig längst fram..
Stod typ rakt framför Jepson och var helt förundrad över hans gitarr spel ;)
Var höll du hus?? ^^

Kram

Anonym sa...

Ja den var underbar!
Jag stod precis i mitten så Ola ville att vi skulle sjunga in i mikrofonen! det var kul! Och bra kort fick till på köptet ;)
Kram V

Anonym sa...

Ja jag såg dina kort!
De var jättebra! Vad har du för kamera?
Ja det var du som såg att det hade varit med! Jag märkte det inte för ens du sa det!

Anonym sa...

Ja det är helt fantastisk vad en människa kan göra, Ola är så fantastisk på alla sätt och vis och jag förstår inte hur han kommer upp med allt det genialiska. Det känns verkligen som han sökt igenom alla ens kännslor och fått ihop dom till underbar musik. Fantastiskt. Skulle inte kunna beskriva det bättre än dig ^^
Kram/ Marina

Adore sa...

Tack Martina :)
Alltid kul när folk gillar vad man skriver :)

Jaa.. verkligen.. Han har ngt mkt speciellt :)

Anonym sa...

Ja shit, känner att jag måste lämna en kommentar till :):.
DEt är sjukt att vi alla kan känna likadant. Ni verkur ju haft skoj i Rottnerso, synd att man inte kunde komma dit :/.

Kram på er
//A

Adore sa...

Ja Amanda.. Det var fantastiskt :)

Med lite tur hamnar vi på samma konsert nästa sommar :)

Kram Adore

Anonym sa...

WIIEE :)
Stoff gick vidare, det berodde nog på att du och jag är så bäst :)
Ha det finast gumman <3

//A

Adore sa...

Jaa Amanda.. Alla gånger :)

Du också!!
Vi hörs kanske imon ?? :)

Kram Adore :)

Anonym sa...

Ja bilder säger mycket!
Har du någon mejl så kan vi mejla och skriva kommentarer också! :D
/V

Anonym sa...

Klart vi hörs imorgon :)
Shit jag börjar bli trött nu :)
Kram på dig, du betyder <3