söndag 16 september 2007

Jobbigt läge..

Åter en dag när jag känner att jag helst vill börja dagen med att krypa tillbaka ner under täcket..
Visserligen mår jag lite bättre idag, men med tanke på att jag och Malin ska ha ngn slags muntlig redovisning för klassen imon och inte har gjort så mkt (läs: inte har gjort ngt överhuvudtaget) så känns somna om som en väldigt bra ide.
Men nej, nej upp ska jag, oavsett jag vill elr inte..
Börjar dagen med att hinka i mig säkert 20 glas apelsinjuice ist och sedan titta på friidrotten (Golden League) upptäcker ganska snabbt att Juventus hemmamatch mot Udinese (gick inget bra.. usch och fy) sänds på TV och spenderar alldeles för mkt tid med att glo på det.
När jag äntligen masar mig upp till datan sätter jag mig och skriver här..
Smart??
- Mmm.. nee..

Så dags för mig att sätta igång och leta upp fakta om (ett nu ganska mulet) Göteborg..
Plikten kallar..




IFK - Elfsborg igår 2-2..
Jag gissade ngt ditåt va??
Hmm.. kanske ska ge mig in på det där med (vad heter det??) stryktips??

Inga kommentarer: