söndag 30 september 2007

Tråkigt...

Regn, regn och åter regn..
Det verkar som om det inte gör ngt annat än regnar här i Gbg.. Tråkigt...

Borde väl egentligen städa upp lite i huset eftersom mamma och pappa kmr hem idag efter att ha varit borta i en vecka och jag måste ju visa att jag kan hålla ordning här så att dom vågar lämna mig andra gånger ;)
Men hittade ett litet test på Amandas sida och eftersom jag bara sitter här och inte gör ngt speciellt så tnkte jag att jag kunde fördriva tiden lite..

vad heter du? Frida
melllannamn då? Josefine
vart bor du? I ett (just nu) ganska mulet Göteborg
trivs du där? jodå, helt okej.. Hade ju inte skadat med lite sol iofs..
antal kuddar i sängen? Fyra.. Intressant va??
kan du baka bullar? Hmm.. jo, men det ska nog funka om jag får ett recept..
mc donald's eller burger king? Mc donald´s (Nu blir Malin glad ;))
nästa mål i ditt liv? Oj.. Räknas att städa huset, elr ska det vara större??
sover du ensam? I mitt rum ja..
vanligaste färg på dina kläder? Svart
vad pluggar du? Massa saker som jag inte alltid förstår..
är du smart? Jodå.. Jag klarar mig
vilka instrument kan du spela? Får jag noter och lite övning, ska nog ganska mkt gå bra..
vilken idrott/sport har du sysslat med? Hm.. Handboll, innebandy, fotboll och aerobic.. Och bågskytte faktiskt..
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Tror och tror.. Händer det så händer det väl..
är du nöjd med ditt liv? Jaa, ganska.. (Men hade varit bättre om jag inte behövde läsa geografi..)
vad vill du jobba med? Journalistik hade varit kul..
vad gör livet värt att leva? Allt och alla som betyder ngt!
är du musikalisk? Jag fick mvg i musik iaf..
kategoriserar du dej själv i någon stil? Det skulle väl vara min egen då..

har du någonsin...
sagt 'jag älskar dig' och menat det? Jaa..
bråkat med ditt husdjur? Vad är det för fråga?? Skulle jag typ ha boxat på mina hamstrar??
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Joo, det händer ibland faktiskt..
vem är din bästa vän? Oj.. Ingen nämnd, ingen glömd..
vill du gifta dig? Jaa, om det känns rätt..
vill du ha barn? Jodå.. Det kan jag väl tnka mig ngn gång i framtiden..

de senaste 48 timmarna, har du...
gråtit? Jaa, till The Notebook..
varit sjuk? Räknas ont i halsen?
sjungit? Jo, ngt har det väl blivit..
sagt 'jag älskar dig'? Nej
velat säga till några att du älskar dem? Nej, kan jag inte påstå..

senaste...
film du såg? The Notebook
mat du åt? Smörgås till frukost kanske?
gången du åt en 7-elevenkorv? Usch, är det dom där som ligger och rullar??

personligt...
vilket stjärntecken är du? Kräfta
vilken årgång är du? 1990
vart bor du? Har vi inte redan haft denna frågan??

utseende...
hur lång är du? Längesen jag mätte mig, men 1,77 var jag senast vad jag kan minnas..
ögonfärg? Blåa
vad lyssnar du på just nu? The Ark - Hey Modern Days (förvånad ngn?)
vad är det senaste du ätit? Men ska vi ta detta en gång till..?
det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögonen
gillade du personen du snodde det här av? Jaa, verkligen :)
vilken är din favoritdryck? Kan bli grymt sugen på apelsinjuice ibland asså..
favorit alkoholdryck? Inte Posch iaf.. (Stavas det så??)
choklad eller vanilj? Choklad på godis, vanilj på glass..

Senaste impulsköp: Oj.. Det blir mnga sånna.. alldeles för mnga..
Bästa fikat: Hmm.. Har blivit en del.. Sara och jag är ju ofta på fika-humör.. Fast nu var det ett tag sen.. Fika ngn dag, Sara??
Någon som gör dig förbannad: Folk som säger till mig vad jag ska göra..
Första frågan du ställer till ny bekantskap: Typ, vad heter du..?? (Kan vara bra att veta)
En bil är: Ngt som jag förhoppningsvis ska få köra snart..
Ditt livs aha-upplevelse: Vaa??
Nåt du saknar: Just nu, Hanna, Po och Bus..
Vad är tantvarning: Att gå på konserter med typ Måns Zelmerlöf (vet fortfarande inte hur han stavar sitt namn.. Men varför skulle jag veta det??) om man är 40+.. Hahah..
När är du gammal: När jag känner mig gammal..

10 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, tester är så himla roliga ;) Nu fick man ju veta lite mer intressanta saker om dig, får jag ta det till min blogg också??
Puss på dig gullunge xD <3

//A

Anonym sa...

åh en fika! Är lätt på, vad sägs om imorrn efter skolan? puss på dig

Adore sa...

Trevligt, trevligt..
Imon?? Det får bli en snabb då.. Har engelska att göra =/
Fast iofs så hade inte en kladdkaka på cosmos varit helt fel ;)

Anonym sa...

Aa, perfa! Slutar nog samtidigt också, om jag inte minns fel..

Anonym sa...

Kul att veta lite mer om dig!
Man kanske ska sno det så andra får vet mer om mig! ;)

Anonym sa...

Ja, jag har bytt till svartroarandig nu istället (: lite roligare namn och design ^^ kram// svart/rosa-randig

Anonym sa...

Tack så mkt (: så du tycker altså att jag ska behålla den ? För jag är inte riktigt säker än x)

Anonym sa...

Tack!

Jo, den spelas också! Och Calleth.
:)

Anonym sa...

Jo det är ju alltid kul med nytt ;D
Haha, jo det skulle jag nog kalla en mild tvångstanke, haha xD kram

Anonym sa...

Hahaha, ja. men du vet att sånt är ju viktigt att kolla så det inte bötjar brinna XD inte lika viktigt att svara på varje sms, ingen dör ju av att inte få svar på sms :P
kram