lördag 15 september 2007

Vill-tillbaka-till-värmen-sjukan??

Mår lite bättre idag, (efter att ha stoppat i mig ungefär 170 olika hals och huvudvärkstabletter igår) men tydligen inte tillräckligt för att åka med till mormor och äta tårta (då är det illa..)
Verkar som ganska många är halv dåliga nu.. (Öroninflammation och Alice som somnade ute på dagis ^^) Tyder (enligt mig) på EN sak.. Vi har drabbats av Vill-tillbaka-till-värmen-sjukan !!
Detta landet är faktiskt inte alltid så roligt med regn, regn och... just det.. REGN! (Nehe)
Ser ingen annan lösning än att åka tillbaka till Cypern.. oh, om det ändå vore så!
Nee.. nu ska jag äta ngra halstabletter till (Jippi!) och krypa ner i min varma säng och INTE tnka på hur mkt jag ligger efter i skolan.. fy..


Ännu ett tecken på att det går mot allt kallare årstider här är att allsvenska hockeyn drog igång igår.. Lite tidigt? Jodå.. men ändå..
Almtuna spela 2-2 mot Sundvall.. Helt okej premiär får man väl säga.
Längtar till det är Frölundas tur.. Att ha premiärmatch alltså.

VEM, vem, vem, vem, vem, sitter en dag och tnkr och kmr på den briljanta(???!) iden att slå ihop Häcken, Gais och Öis till ett lag??
En sån intelligent människa!! (inte, inte, inte!)
Tack att det inte blev ngt!

IFK - Elfsborg på Ullevi idag.. Vad tippar vi?
2-1, 1-2, 2-2?? Äsch.. Vad vet jag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Amanda från thearktour här :)

Ja om vi skulle starta utstötta klubben så kan du få min msn om du vill :)

lilla_mandiz@hotmail.com

lär gärna känna fler Ark fan :)

Adore sa...

Hej :)

Klart att jag lägger till dig !!