fredag 28 augusti 2009

But I never ever wanted to. You would never ever let me to.

Sitter här och är galet sugen på att se en bra film. Är bara kass på att välja så jag sitter på mitt golv och stirrar i mina hyllor och kan inte alls bestämma mig. Nu lutar det dock åt att jag plockar ner Låt den rätte komma in från hyllan.
Den boken är absolut en av dom bästa jag någonsin läst, tillochmed den bästa tror jag. Tyvärr håller filmen inte samma klass, men det brukar ju vara så .

Låt den rätte komma in


Gah. Imorgon (okej, söndag -snart snart!) flyger jag och 4 vänner till Turkiet! Ska bli så underbart. Jag ska för sjutton snorkla en hel vecka! Undervattenskameran är inhandlad :) Nu återstår bara packningen. Jag känner mig själv - halva (hela) min garderob kommer åka med.


Nee, om man skulle återgå till det här med att välja film då..

4 kommentarer:

Susanne sa...

Hittade du någon film till slut?

Ha det så jätteskoj i Turkiet! :O)

Amanda sa...

Oj, här har det hänt saker sen sist jag tittade in :)
Jag älskade också Låt den rätte komma in, blev helt besatt av boken!
Ska börja läsa twilight-serien nu, haha!

Viktoria sa...

kom ihåg att smsa mig om du hittar converse ;D

Viktoria sa...

...och nu såg jag: rubiken är Mando. Bra där ;D