måndag 17 augusti 2009

Cause I do assure you, that I do adore you

Ett av mina absoluta favoritband The Ark har haft ett uppehåll på ett år snart.
Men för några månader sen fick man äntligen höra lite nytt från Ola Salo! Han har sammarbetat med Empire Dogs och det är först nu jag har fastnat för låten.
Den heter iaf Come On You Preachers och finns på Empire Dogs album Happy Go Lucky.
Tycker låten är riktigt bra (tänkte skriva faktiskt, men det är väl ingen som är överraskad? ^^) och videon är lite sådär spännande också. Skönt att se (höra) att Ola fortfarande har det :)

5 kommentarer:

kale sa...

håller meed absolut :D!!!!! , christian är helt enkelt tha shiit !!

HANNA - The blog when it's me in focus, and other thing's sa...

tyvär så tror jag att hon är det :S

emma sa...

samma här tack (: åh ola! jag älskar ola. blir alltid lika exalterad när jag ser honom på stan här i malmö haha

Linda sa...

sv: sant! det ska helst betyda något, som du skrev :)) vad har du för idéer då? :D

Marina sa...

Åh, bra låt juh! :D