lördag 22 augusti 2009

I ♥ tygskor



Använder dom till dom ramlar isär - bokstavligt talat ^^

23 kommentarer:

jennifer sa...

visst är hon! :)

jennifer sa...

ja, den är fin! :)

Lina sa...

Javisst är dom fina :) gillar legginsen jättemkt!

pim sa...

du undrade vad jag gjort med min hand. jag åkte flumride på liseberg. faaaarligt :)

stövlarna var coola:)

JULIA AMANDA sa...

Jag gillar det också! :)

kale sa...

härligt att du tyckte om oufiten :D<33

Marina sa...

-Nae, egentligen inte juh ;D

Ja, jag är i Göteborg nästan jämt nu för tiden, fritidskort är bra grejer ;)

caroline sa...

ja jag tyckte det var väldigt likt ;oo

Emma sa...

tackar :)

haft en bra helg?

Jennie sa...

åh dem emd stjärnor va söta :)


svar: haha ja! jag försöker oxå göra de varje gång :) dock så hinner jag itne på vardagarna nu pga jobbet

Jessica sa...

Sv: Jaa men jag tycker det låter riktigt bra! tycker inte du? :)

Marina sa...

sv; Tack så mycket! :D
Ja, det kanske vi gör, förhoppningsvis ;)

Hahaha, ungefär lika mycket som mig? ;D haha

Sophie sa...

hahah eller hur gör man!! :D

Jonna sa...

häärligt, jorå det är bra :) ååh men avis är jag, ska förhoppningsvis tillbaka till gran canaria i januari :D

özze sa...

http://www.woopa.se/?ref=Melz
Hejsan! Klicka på länken och tjäna pengar du också!
Ha en bra dag!

Jonna sa...

haha jaa, det är många som åker till turkiet faktiskt :) vart i turkiet ska du då ?

Emma sa...

härligt :)
ja absolut, helt toppen!

linda sa...

sv: åh, vilken coldplaylåt? :D awesome iaf! jag älskar dem :>


AH! snygga skor :3 jag har sånna med stjärnor fast svarta!

Jessica sa...

Sv: Ja det är riktigt bra! :)

Jennie sa...

svar: just nu fotar jag med en nikon d40 ^^ men har som mål att snart byta ut den ;P

Marina sa...

jag vet. Så himla klantigt! ):

HAha, nej det tror jag inte att jag har? xD

V sa...

gosh vad fina de med stjärnor var!!! :D

Susanne sa...

Stövelskorna!!!!! <3