fredag 14 augusti 2009

I'm falling for a girl that steals for fun

Mår mycket bättre idag. Har firat med att mumsa i mig en halv Ben&Jerry´s,
(Bohemian Raspberry såklart) så för tillfäller mår jag prima :)




Jag skulle så kunna leva på den om jag blev tvungen!



Tänkte förresten passa på att visa upp mitt favorit.. favorit.. Jag skulle vilja säga plagg men ändå inte.
Det är iaf min supersnygga hatt.


Kan vara grymt bra att ha de dagar då håret inte vill
sammarbeta eller är sådär jobbigt platt (som mitt alltid, alltid är)




Och till er som tycker att jag är lik Johan Palm, speciellt när jag har på mig hatten, (har fått höra det ett antal gånger) kan jag bara säga att min kära hatt faktiskt är äldre än Johans artistkarriär ;)





Läste förresten att Johan Palm var här på kulturkalaset igår. Om jag hade vetat det hade jag självklart satt på mig hatten, åkt dit och låtsas att jag var hans syster. Synd att jag missade denna möjligheten. Eller inte..

10 kommentarer:

Emelie sa...

okej.. ja jag lyssnar helst på hårdare musik. Mina absoluta favoriter har alltid varit Metallica..men älskar även Slipknot! Sen lyssnar man en massa på disturbed, iron maiden, halloween, marilyn å myyyycket mer. Det tar som aldrig slut :P

HANNA sa...

Men asså det är ju synd om henne, hon taffar ju inte hur patetisk hon är :O

HANNA sa...

Fattar* (a)

HANNA sa...

Ja, asså jag vet inte riktigt hur hon tänker..

ellen sa...

sv; ja sjukt bra är'en :)

Caroliiiiine :D sa...

sv: aah, visst är den! :)

hur är det med dig då? :)

kraam från carro (www.landc.blogg.se)

Angelica sa...

Ja det är riktigt vackert med en gravidmage.. ;)

Viktoria sa...

Yey, vilken fin bild :D

caroline :D sa...

Med oss är det suuper (y) :D haha :D

ska du hitta på idag då? :) <3

kale sa...

woooaw Ben & jerry äger :D!