söndag 16 augusti 2009

On, and on, and on she goes

Kulturkalas och Way Out West på samma helg visade sig vara en riktigt bra idé. Många aktiviteter = mycket folk = very nice = partyhelg i Götet.

Träffade på en viss f.d. idoldeltagare (nej, inte Johan Palm haha) som inte visade mycket taktkänsla på dansgolvet (man skulle nästan tro att man skulle ha det när man kan sjunga), men vad gör det när man ändå blir omringad av småchicks.?



Någon mer än jag som har sett denna otroligt roliga videon? Den borde vara typ superjobbig att titta på, men denna tjejen verkar iaf ha humor :)

Nehe, nu vill inte blogger sammarbeta här, får nöja mig med att länka till youtube så länge.

6 kommentarer:

bengta sa...

kollar in och slänger in en kommentar också ;)
fin blogg. svara gärna på vilken som e din favorit blogg påå min blogg hehe:D
http://patriciakettola.blogg.se

Joanna Gabrielsson sa...

Sv: Haha, ja, det var skönt att sova, men nu har ju hela dagen gått! ^^

Emmelist sa...

ja precis... nej metallica är bäst enligt mig. kanske för att jag växt upp med dom ;)

jo allt är bara fint.. hur är det själv då?

HANNA - The blog when it's me in focus, and other thing's sa...

Vem är det som har den videobloggen då? =)

Jenna sa...

haha jaa men det är ju det. jag vet inte om hon är seriös eller inte.. bara lite pinsamt att ens spela så på alla sina videoinlägg. haha

Rockabetty sa...

sv: thanks sweetie :D