torsdag 13 augusti 2009

I feel alive and the world is turning inside out

Satt och kolla igenom massa gamla blogginlägg jag skrivit igår. Oh my, vad jag har blivit dålig på att blogga. Hm, får väl försöka ändra på den saken, bara att jag insåg att "hej, idag åt jag en macka med ost" kanske inte lockar många att läsa (synd bara att vissa "stora" bloggare inte fattat det än).
Märker iaf att när jag väl skriver stiger antalet besökare här inne. Trevligt, trevligt :)

So, whats new under the sky?
Inte så mkt faktiskt. Botar min förkylning (tack vare den missade jag både Krunegård och Motoboy på Göteborgskala.. förlåt kulturkalaset igår) och sitter och längtar grymt till den 30e augusti då jag och 4 andra coolingar tar flyget till Turkiet för en underbar vecka!
Måste bara upp på vinden och leta upp min snorkel. Tillskillnad från många andra växte jag aldrig riktigt ifrån det där med att man hellre badar än solar och kan ligga i vattnet en hel dag om det är så :)

Annars försöker jag få lite ordning här i mitt nyrenoverade, supersnygga rum (japp, jag lyckades stöka ner direkt). Såg just att en såndär vit plastgrej som sitter över kontaktuttagen är lite snett påskruvad. Mina problem är stora för tillfället ^^

Nu ska jag och min kära gitarr sätta oss i ngnstans och leka tillsammans.. Lovely :)

11 kommentarer:

Emmelist sa...

tack så mkt :D allt bra?

Amanda Haraldsson sa...

Svar: Tacktack! :D

Janina - Modellen som skiter i alla måsten sa...

SVAR:

Oj tack för din söta kommentar!
Vad roligt att du tyckte om bilderna :D Hoppas du får en bra dag!

Emelie sa...

jo precis..man ska vara väldigt noga och säker på sitt motiv..men sen är det bara att köra, du kommer inte ångra dig!!

vad har du funderat på för motiv då?

gabriella sa...

Hejsan tack så mycket! oj spelar du gitarr? det har jag alltid velat lära mig

SANDRA! sa...

svar: tacktack, visst är det snyggt.

Viktoria sa...

yey, adore is back on track ;D

jag fattar inte heller grejen med att visa vad man har ätit lunch, who cares?

Emmelist sa...

ja alla är vi suckers för musik :P vad för slags musik gillar du då?

kram

SANDRA! sa...

svar: nja två veckor sen.. men det var på rea! Hoppas dom finns kvar!=)

Emma Lee sa...

åh tusen tack :)) du får jätte gärna fortsätta läsa.

hoppas du får ordning på ditt rum :))

Anonym sa...

Tack underbara storasyster!