torsdag 20 december 2007

Frågor utan svar..??

Dom där frågorna som man inte kan hitta ngt bra svar på, dom tar liksom aldrig slut..
Det bara poppar upp nya inne i huvudet som får en att bli knäpp..
Speciellt när man ska läsa till ngt prov eller så, så verkar det som hjärnan har ställt in sig på typ allt utom att plugga.. Särskilt dom där frågorna..

Ebba Von Sydow - Varför är hon känd?? Asså egentligen?
Såg henne en gång i Stockholm.. I ngn slags rosa plysh-mysoverall på tunnelbanan.. Åh, en sån modeexpert! Eller vad det nu är hon ska föreställa..

Apelsinjuice med fruktkött - Apelsinjuice är så grymt gott.. Men vad ska fruktköttet egentligen vara bra för?
Hur många är det egentligen på en skala som sitter och tnker "Åh, vad gott det skulle vara med lite apelsin-fruktkött"??

Bip-test - Vem, vem, vem, vem, vem har uppfunnit detta underbara (inte) konditions testet??
Och varför ska just min gympa-lärare vara så förtjust i det??

Svårt att träffa papperskorgen - Alltid, och då menar jag alltid, när jag har bråttom till skolan på morgonen och bara ska slänga ngt i papperskorgen så missar jag..
Okej.. Inte så jobbigt att böja sig och plocka upp saken.. Men varför alltid när jag har ont om tid?? ^^

Som ni märker är min hjärna fylld med viktiga och smarta tankar.. Och det här då.. ;)
Ngn som har ett bra svar kanske??

Fick jullov idag!!! :D
Äntligen!!

4 dagar kvar till julafton..
3 (4?) julklappar kvar att köpa..

6 kommentarer:

Viktoria sa...

haha...såna frågor har jag med ;)
kan du svara på en fråga??
vem har uppfunnit min mattelärare solvig?? ;)
kram

Anonym sa...

Näää apelsinköttet kanske inte är så viktigt men fyfaaan va gott de ä i apelsin juice! Jag älskar juice med fruktkött x) ska nog gå ner o dricka lite jucie nu med en gång faktiskt xD Kram

Anonym sa...

Ja det är grymt gott med jullov nu!
Ja det är ganska störigt när det ploppar upp sånna frågor hela tiden..
Du är för go :D

KRAM

Anonym sa...

skulle ju kolla igår men glömde av det =P på tal om papperskorgar.. jag igår på pizza hut: a - vad ska jag göra av talriken? c - ställ bara papperskorgen på bordet! hahah =D mums apelsinjuice är underbart gott med eller utan fruktkött! god jul & gott nytt år! hinner nog prata innan jag åker men ändå =P <3

Anonym sa...

måste bara kommentera att klockan på din blogg går 9 timmar efter! klockan är 00.01 och inte 15.01 =P

Anonym sa...

Du verkar inte vara så intelligent...