söndag 2 december 2007

Oj.. Nu känns det som jag inte har skrivit på hur länge som helst..
Och det stämmer ju iofs på ett sätt. Men jag har haft en grymt stressad och fullpackad helg..

I fredags han jag knappt hem från skolan innan jag slängde mig på bussen igen och tillsammans med Felicia och Sofia åkte ut till Saras lilla ö..
Träffade några av hennes vänner som hette Sofie.. Ehh, nej förresten, vi hoppar över vad dom hette.
Var iaf där på kvällen och missade ju Ola Salo och Kristian Luuks melodifestival-krönika..
Eller jag tvingade dom andra att titta en liten stund i pausen på idol, men smart som jag är (ibland iaf) så använde jag min video och spelade in programmet så nu kan jag kolla på det varje dag om jag nu får för mig att göra det ;)

Kvällen slutade med att Sofia, Felicia och jag promenerade över hela (typ iaf) Björkö för att komma till båten.. Förlåt Sara.. Färjan!

Lördagens förmiddagen spenderade jag med att läsa 284(!!!!!) sidor körkortsteori.. (prov imon) innan jag drog iväg på faddergalan med Louise, Charlotte och Siri.
Var väl ingen höjdare, om jag ska vara ärlig.. Men ändå lite småkul :)
Jag gick dit mest för att se Sahara Hotnights, men oj vad jag blev besviken!
Dom kom in på scenen, körde någon låt jag aldrig har hört och försvann sen..
Inte alls något bra =/

Sahara - En besvikelse

Ist tycker jag att Mando Diao och Adam Tensta (Hette han va??) var galans bästa!
Idol-Ola har jag aldrig varit vidare förtjust i och visst var det lite kul att se tjejerna från idol, men Amanda sjunger ju inget vidare, om jag ska vara ärlig, dessutom verkade det som hon glömde bort texten helt.. Marie Picasso där emot är riktigt, riktigt bra :)
Hoppas hon vinner!

Söndagen har jag ägnat helt åt att plugga på körkortsteorin!
Eller okej då.. Jag har hunnit med andra saker också..
Som att se på EM-lottningen (fotboll för er som ser frågande ut just när ni läser detta) och Sverige hamnade ju i en okej grupp ändå.
*Grekland *Sverige *Spanien *Ryssland

Värre kunde det ju blivit men bla. Frankrike, Italien och Holland i samma grupp, så vi får vara lite tacksamma iaf ;)




Hoppas alla har haft
en bra första advent :)

2 kommentarer:

Viktoria sa...

vilken mysigt helg(utöver körkortsteorin). Har du inte hört "the lonliest city of all"??^^
Men usch jag gillade inte adam tensta!!! Men dig såg jag iaf! :)
kram på dig! <3

Anonym sa...

Låten Sahara körde heter the lonliest city of all och den är grym, men jag håller med om att de är konstiga på scen!!

Alltså mena du allvar med det där att du skulle gå fram till han i andra avenyn och ta en autograf till mig? Jag hade skrattat ihjäl mig men snälla kan du inte göra det?? VArför ska du få ha honom i din skola för??

KRAM