söndag 30 december 2007

Happy New Year


Har ni läst Martina Haags böcker??
(Underbar och älskad av alla - Och på jobbet går det också jätte bra, Martina-Koden och Hemma hos Martina)
Har läst alla och läste Martina-Koden idag..
Iofs är det inte första (andra) gången jag sitter och skrattar till hennes kaotiska, men grymt komiska beskrivningar av ett liv som verkar allt annat än lugnt..

Om ni har missat att läsa böckerna så gör det!!
Hon vet verkligen vad som menas med att bjuda på sig själv..


Har delvis spenderat dagen med att lyssna på The Arks spelning ifrån Roskilde..
Åh.. Jag längtar verkligen till nästa sommar!!
För vad är bättre än Ark live??
Säg det du ;)

Om sisådär 27 ½ timmar (?? Jag och matte=??) är det dags att byta år..
Oh.. 2008 vilket också betyder att jag fyller 18.. Woho ^^


2007 har varit ett fantastiskt år på flera sätt..
Jag har upptäckt världens nog mest underbaraste band (Gissa vilket^^) och tack vare det så vet jag (eller hoppas iaf) att sommaren 2008 kommer bli grym!!


Jag har också umgåts/lärt känna människor som jag gärna omger mig med och som betyder väldigt mycket för mig..


Så tack alla ni som har hjälpt till att göra 2007 så härligt!!

Ni vet själva vilka ni är och jag undviker att skriva några namn då jag garanterat kommer glömma hälften..

Inför 2008 har jag ungefär sådär en miljon nyårslöften, som jag ska försöka att uppfylla.. Bara jag nu kommer ihåg dom ^^


Jag skulle vilja avsluta med något som en väldigt smart och modig man har sagt (Jaa.. Det är exakt han ni tror att jag menar)..
Detta är något som alla borde leva efter..
Om det sen är ett nyårslöfte eller inte.?
Det är upp till var och en..




Do, do, do, what you wanna do

Don't think twice, do, what you have to do

Do, do, do, do, let your heart decide

What you have to do,

That's all there is to find

4 kommentarer:

Viktoria sa...

ja gissa vilket band det är :O
Det är dem vi får tacka för att vi har lärt känna varandra! Så: tack The Ark! Det är så himla kul att vi har lärt känna varandra :)
Ha ett gott nytt år!
Kram på dig

Anonym sa...

Hejsan bästaste vän!
Nej jag har heller ingen aning om vilket band det kan vara.. xD

Känner precis i vad du skriver. Tror du och jag förstår varandra ganska bra.. För det är exakt sådär det är! Ja det där är ganska bra att ha till nyårslöfte, sen ska man bara försöka hålla det också :) men vi har ju redan kommit en bra bit på väg!!

Du är saknad, ha ett riktigt gott nytt år nu! Kommer tänka på dig inatt!
PUSS du är mest älskad <3

Anonym sa...

Gott Nytt år på dig också, hoppas att 2008 blir ett bra år för dig.

Filmen med Martina Haag måste du se, den är jätte bra. Och ark har en låt med i filmen, LDY!

Anonym sa...

JAG SAKNAR DIG!!!<3